07
ноябрь
2025
Ата-аналар жиналыстары. "Адал азамат"бағдарламасының мақсаты, міндеттері мен құндылықтары. Родительские собрания. Цель, задачи и ценности программы «Адал азамат».
2025 жылдың 06-07 қарашасында гимназияда ата-аналар жиналысы өтті. Күн тәртібіне келесі мәселелер енгізілді: "Адал азамат"бағдарламасының мақсаты, міндеттері мен құндылықтары. Бірінші тоқсанның қорытындысы. (Сынып жетекшісі). Құқықтық жалпы оқыту. "Неке (ерлі — зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі-отбасылық-неке қатынастары саласындағы заңнаманы жүйелеу. 3.1. Орта буын оқушыларының жас психофизиологиялық ерекшеліктері (өтпелі жас). (Психологтың ұсыныстары). Оқушылардың білім сапасын бақылау және ата-аналар мен мектептің кері байланысын ұйымдастыру мақсатында ата-аналардың Kundelik электронды журналына белсенді қатысуы. "Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмысы туралы". Алматы қаласы білім басқармасының хатына және "адамның үйлесімді дамуының ұлттық институты" КЕАҚ ғылыми-әдістемелік кеңесінің әдістемелік ұсынымдарына сәйкес (2023 жылғы 15 тамыздағы №4 хаттама, Алматы қ.), мектептің ата-аналармен балаларды оқыту және тәрбиелеу, сондай-ақ ата-аналардың оң мәдениетін дамыту мәселелері бойынша өзара іс-қимылын күшейту мақсатындатәрбие үдерісі ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы (ПШО) құрылды және енгізілді. IB оқушысының профиль атрибуттарын дамыту. Оқушының агенттігі. (Ib үйлестірушісінен алынған ақпарат). Кәмелетке толмағандарды тәрбиелеу мәселелері бойынша сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмысын күшейту. Құқық бұзушылықтардың алдын алу және суицид фактілеріне жол бермеу. Жыныстық қол сұғылмаушылық.
06–07 ноября 2025 года в гимназии были проведены родительские собрания.
В повестку дня были включены следующие вопросы:
Цель, задачи и ценности программы «Адал азамат».
Итоги первой четверти. (Классный руководитель).
Правовой всеобуч. Кодекс Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье» — систематизация законодательства в области семейно-брачных отношений.
3.1. Возрастные психофизиологические особенности школьников среднего звена (переходный возраст). (Рекомендации психолога).
Активное посещение родителями электронного журнала Kundelik с целью контроля качества знаний учащихся и организации обратной связи родителей и школы.
«О работе Центра педагогической поддержки родителей (ЦППР)».
Согласно письму Управления образования г. Алматы и Методическим рекомендациям Научно-методического совета НАО «Национальный институт гармоничного развития человека» (протокол №4 от 15 августа 2023 г., г. Алматы), в целях усиления взаимодействия школы с родителями по вопросам обучения и воспитания детей, а также развития позитивной культуры у родителей, в учебно-воспитательный процесс был сформирован и внедрён Центр педагогической поддержки родителей (ЦППР).
Развитие атрибутов профиля учащегося IB. Агентность ученика. (Информация от координатора IB).
Усиление работы классного руководителя с родителями по вопросам воспитания несовершеннолетних.
Профилактика правонарушений и недопущение фактов суицида.
Половая неприкосновенность.

06–07 ноября 2025 года в гимназии были проведены родительские собрания.
В повестку дня были включены следующие вопросы:
Цель, задачи и ценности программы «Адал азамат».
Итоги первой четверти. (Классный руководитель).
Правовой всеобуч. Кодекс Республики Казахстан «О браке (супружестве) и семье» — систематизация законодательства в области семейно-брачных отношений.
3.1. Возрастные психофизиологические особенности школьников среднего звена (переходный возраст). (Рекомендации психолога).
Активное посещение родителями электронного журнала Kundelik с целью контроля качества знаний учащихся и организации обратной связи родителей и школы.
«О работе Центра педагогической поддержки родителей (ЦППР)».
Согласно письму Управления образования г. Алматы и Методическим рекомендациям Научно-методического совета НАО «Национальный институт гармоничного развития человека» (протокол №4 от 15 августа 2023 г., г. Алматы), в целях усиления взаимодействия школы с родителями по вопросам обучения и воспитания детей, а также развития позитивной культуры у родителей, в учебно-воспитательный процесс был сформирован и внедрён Центр педагогической поддержки родителей (ЦППР).
Развитие атрибутов профиля учащегося IB. Агентность ученика. (Информация от координатора IB).
Усиление работы классного руководителя с родителями по вопросам воспитания несовершеннолетних.
Профилактика правонарушений и недопущение фактов суицида.
Половая неприкосновенность.
