01
ноябрь
2024
«Бағалау және кері жоспарлау» тақырыбында семинар өтті.
Біздің мектепте "бағалау және кері жоспарлау" тақырыбында семинар өтті. Мұғалімдер мен тәрбиешілер оқушылардың білімі мен дағдыларын бағалауда, сондай-ақ білім беру мақсаттарына бағытталған оқу процесін жоспарлауда маңызды мәселелер мен жаңа тәсілдерді талқылау үшін жиналды. Негізгі тақырыптардың бірі кері жоспарлау тұжырымдамасы болды-мұғалімдер алдымен оқу мақсаттары мен нәтижелерін анықтайтын, содан кейін оқу бағдарламаларын, тапсырмалар мен бағалау формаларын құратын процесс. Бұл тәсіл түпкілікті нәтижелерге назар аударып қана қоймай, сонымен қатар оқу процесін қалыптастыруға саналы түрде жақындауға мүмкіндік береді. Семинарда педагогтар тәжірибе алмасты, оқушылардың білімінің нақты және объективті бейнесін алуға, сондай-ақ оларды өзін-өзі бағалау мен даму процесіне тартуға көмектесетін бағалаудың әртүрлі әдістерін талқылады.
В нашей школе прошел семинар на тему «Оценивание и обратное планирование». Учителя и педагоги собрались, чтобы обсудить важные вопросы и новые подходы в оценке знаний и умений учащихся, а также в планировании учебного процесса, ориентированного на достижение образовательных целей.
Одной из ключевых тем стала концепция обратного планирования — процесса, при котором учителя сначала определяют цели и результаты обучения, а затем выстраивают учебные программы, задания и формы оценки. Такой подход позволяет не только сфокусироваться на конечных результатах, но и более осознанно подойти к формированию учебного процесса.
На семинаре педагоги обменялись опытом, обсуждали различные методы оценки, которые помогают получить точную и объективную картину знаний учащихся, а также вовлечь их в процесс самооценки и развития.
В нашей школе прошел семинар на тему «Оценивание и обратное планирование». Учителя и педагоги собрались, чтобы обсудить важные вопросы и новые подходы в оценке знаний и умений учащихся, а также в планировании учебного процесса, ориентированного на достижение образовательных целей.
Одной из ключевых тем стала концепция обратного планирования — процесса, при котором учителя сначала определяют цели и результаты обучения, а затем выстраивают учебные программы, задания и формы оценки. Такой подход позволяет не только сфокусироваться на конечных результатах, но и более осознанно подойти к формированию учебного процесса.
На семинаре педагоги обменялись опытом, обсуждали различные методы оценки, которые помогают получить точную и объективную картину знаний учащихся, а также вовлечь их в процесс самооценки и развития.
#біртұтас_тәрбие


#біртұтас_тәрбие_алматы

