16
январь
2024
Тренинг элементтерімен сабақ "Қатыгездік, жанашырлық, немқұрайлылық" тақырыбында
Алматы#Біртұтас_тәрбие#gcnto_2023
Тренинг элементтерімен сабақ "Қатыгездік, жанашырлық, немқұрайлылық" тақырыбында
Педагог-психолог Гордиенко Н.И.
Өткізу күні: 08.01.2024 ж. – 12.01.2024 ж.
Өтетін орны: "№27 Гимназия" КММ, Алматы қ.
Мақсатты аудитория: 5 сынып оқушылары
Мақсаты:
- Балаларда жанашырлық сезімін, көршісіне деген сүйіспеншілікті, қатыгездікке қарсы тұру қабілетін тәрбиелеу, мінездің кемшіліктерін түзету (қатыгездік, ашуланшақтық, немқұрайлылық);
- Талдау және интроспекция дағдыларын дамыту;
- Адамгершілік сана элементтерін тәрбиелеу.
Тапсырмалар:
1. Адамдардың іс-әрекеттеріндегі немқұрайлылықтың себептерін анықтаңыз.
2. Мейірімділік сезімін, басқаларға жауап беруді, немқұрайлылық пен қатыгездіктен бас тартуды тәрбиелеуге ықпал ету.
3. Ынтымақтастық, эмпатия дағдыларын жетілдіру.
Мектеп жағдайында жасөспірімдерде зорлық-зомбылықтың алдын алу және адамның адамгершілік қасиеттеріне құндылық қатынасын қалыптастыру үшін жағдай жасау мақсатында 5 сынып оқушыларымен тренингтік сабақ өткізілді. Оқушылар қатыгез және немқұрайлы болмау үшін адамның қандай қасиеттерге ие болуы керектігі туралы қорытынды жасады-мейірімділік, ұстамдылық, үнемшілдік, қарапайымдылық, даналық, көпшілдік, шынайылық, басқаларға деген құрмет және жанқиярлық.
Занятие с элементами тренинга на тему «Жестокость, сочувствие, равнодушие»
Педагог-психолог
Гордиенко Н.И.
- Дата проведения: 08.01.2024 г. – 12.01.2024 г.
- Место проведения: КГУ «Гимназия №27», г. Алматы
- Целевая аудитория: учащиеся 5-х классов
- Цель: Воспитывать в детях чувства сострадания, любви к ближнему, умения противостоять жестокости, коррекция недостатков характера (жестокости, злости, безразличия); развитие навыков анализа и самоанализа; воспитание элементов нравственного сознания.
- Задачи:
1. Выявить причины равнодушия в поступках людей.
2. Способствовать воспитанию чувства доброты, отзывчивости к окружающим, неприятия к равнодушию и жестокости.
3. Совершенствовать умение сотрудничества, сопереживания.
В целях профилактики насилия у подростков в условиях школы и создание условий для формирования ценностного отношения к нравственным качествам человека, было проведено тренинговое занятие с учащимися 5 классов. Учащиеся сделали вывод о том, какими качествами должен обладать человек, чтобы не быть жестоким и равнодушным - доброта, сдержанность, бережливость, скромность, мудрость, общительность, искренность, уважение к другим и бескорыстие.
Тренинг элементтерімен сабақ "Қатыгездік, жанашырлық, немқұрайлылық" тақырыбында
Педагог-психолог Гордиенко Н.И.
Өткізу күні: 08.01.2024 ж. – 12.01.2024 ж.
Өтетін орны: "№27 Гимназия" КММ, Алматы қ.
Мақсатты аудитория: 5 сынып оқушылары
Мақсаты:
- Балаларда жанашырлық сезімін, көршісіне деген сүйіспеншілікті, қатыгездікке қарсы тұру қабілетін тәрбиелеу, мінездің кемшіліктерін түзету (қатыгездік, ашуланшақтық, немқұрайлылық);
- Талдау және интроспекция дағдыларын дамыту;
- Адамгершілік сана элементтерін тәрбиелеу.
Тапсырмалар:
1. Адамдардың іс-әрекеттеріндегі немқұрайлылықтың себептерін анықтаңыз.
2. Мейірімділік сезімін, басқаларға жауап беруді, немқұрайлылық пен қатыгездіктен бас тартуды тәрбиелеуге ықпал ету.
3. Ынтымақтастық, эмпатия дағдыларын жетілдіру.
Мектеп жағдайында жасөспірімдерде зорлық-зомбылықтың алдын алу және адамның адамгершілік қасиеттеріне құндылық қатынасын қалыптастыру үшін жағдай жасау мақсатында 5 сынып оқушыларымен тренингтік сабақ өткізілді. Оқушылар қатыгез және немқұрайлы болмау үшін адамның қандай қасиеттерге ие болуы керектігі туралы қорытынды жасады-мейірімділік, ұстамдылық, үнемшілдік, қарапайымдылық, даналық, көпшілдік, шынайылық, басқаларға деген құрмет және жанқиярлық.
Занятие с элементами тренинга на тему «Жестокость, сочувствие, равнодушие»
Педагог-психолог
Гордиенко Н.И.
- Дата проведения: 08.01.2024 г. – 12.01.2024 г.
- Место проведения: КГУ «Гимназия №27», г. Алматы
- Целевая аудитория: учащиеся 5-х классов
- Цель: Воспитывать в детях чувства сострадания, любви к ближнему, умения противостоять жестокости, коррекция недостатков характера (жестокости, злости, безразличия); развитие навыков анализа и самоанализа; воспитание элементов нравственного сознания.
- Задачи:
1. Выявить причины равнодушия в поступках людей.
2. Способствовать воспитанию чувства доброты, отзывчивости к окружающим, неприятия к равнодушию и жестокости.
3. Совершенствовать умение сотрудничества, сопереживания.
В целях профилактики насилия у подростков в условиях школы и создание условий для формирования ценностного отношения к нравственным качествам человека, было проведено тренинговое занятие с учащимися 5 классов. Учащиеся сделали вывод о том, какими качествами должен обладать человек, чтобы не быть жестоким и равнодушным - доброта, сдержанность, бережливость, скромность, мудрость, общительность, искренность, уважение к другим и бескорыстие.