24
февраль
2025
Ата-аналар тобы
22 ақпанда ата-аналар тобының жұмысы арттерапевтикалық әдістерге негізделді. Метафоралық картаны ассоциативті қабылдау және ағаштың өзіндік сызбасы қатысушыларға өздерінің өсіп келе жатқан жарақаттарын өңдеуге және оны өз балаларына беруге мүмкіндік берді. Соңында тыңдаушылардың назарына баламен қарым-қатынас кезінде сөйлеуді қалыптастыруға машықтану ұсынылды. Бөлшектерді қолданбай сөйлеу бұрылыстары импровизацияланған "тыйым салу" экспонатында орындалмады (қарамаңыз, сөйлемеңіз, тыңдамаңыз, жүрмеңіз...)
22 февраля работа Родительской группы строилась на арттерапевтических методиках. Ассоциативное восприятие метафорической карты и собственный рисунок дерева, позволили участникам проработать травмы своего взросления и перенос её на своих собственных детей.
В завершении вниманию слушателей было предложено по упражняться в формировании речи при общении со своим ребёнком. Обороты речи без использования частицы "не" отрабатывали на импровизированном экспонате "Запреты" (не смотри, не говори, не слушай, не ходи...)


22 февраля работа Родительской группы строилась на арттерапевтических методиках. Ассоциативное восприятие метафорической карты и собственный рисунок дерева, позволили участникам проработать травмы своего взросления и перенос её на своих собственных детей.
В завершении вниманию слушателей было предложено по упражняться в формировании речи при общении со своим ребёнком. Обороты речи без использования частицы "не" отрабатывали на импровизированном экспонате "Запреты" (не смотри, не говори, не слушай, не ходи...)


